Detall de grups d'interès

La informació que fa pública el Registre es gestiona de manera automàtica i respon a la literalitat del que els grups d'interès han declarat responsablement dins l'àmbit d'aquest Registre


Fitxa del grup d'interès
 
Nom del grup:   Chiesi España, S.A.U.
Número identificador:   2021   Data d'alta:   26/05/2017 10:30:37
Número d'inscripció a registres externs:   0   Data d'inscripció a registres externs:   01/01/0001 00:00:00
Registre extern:  
Tipus grup:   Societat anònima
Pàgina web:   http://www.chiesi.es/   Adreça electrònica:   r.boned@chiesi.com
 
La informació sobre aquesta entitat es va modificar per última vegada el: 25/05/2017
Data límit per a la propera actualització: 25/05/2018

Àmbits de registre
 
  Administració de la Generalitat i el seu sector públic
Descripció de la finalitat i objectius de l'organització
 
Empresa del sector farmacèutic dedicada a la venta de medicaments, productes sanitaris, cosmètics i complements alimentaris.

Categoria
 
Categoria:   Categoria II: Sector empresarial i de base associativa
Subcategoria:   Empreses i grups d'empreses

Adreça del grup d'interès
 
Tipus via:   Plaça   Nom via:   Europa   Número:   41-43
Bloc:     Pis:   10   Escala:     Porta:  
Codi postal:   08908   Telèfon:  
Província:   Barcelona   Comarca:   Barcelonès   Municipi:   Hospitalet de Llobregat (L')

Persona responsable de l'organització
 
  Raó Social:   Chiesi España, S.A.U
 
  Representant
  Nom:   Maria Carmen   Primer cognom:   Basolas   Segon cognom:   Tena

Àmbits d'interès
 
Àmbit/s d'interès del grup:
    · Empresa i competència
    · Salut
    · Tecnologia, universitat, recerca i innovació

Ampliació del Codi de conducta
 
Amb total indemnitat del Codi de conducta comú a què fa referència el Decret pel qual es crea i es regula el Registre de grups d'interès de l'Administració de la Generalitat i del seu sector públic, el grup d'interès declarant afegeix a l'esmentat codi els compromisos més rigorosos següents:
 
Compromís de transparència en els negocis
Acompliment de l'ètica empresarial
Col·laboració en l'impuls dels projectes que afectin al sector
Ajuda en la creació de noves inicatives i mesaures de millora en l'àmbit del grup


Informació específica


Activitats incloses dins de l'àmbit d'aplicació del Registre
 
Principals propostes normatives i polítiques, objectiu de les activitats del grup:
  Conèixer l'actualitat legislativa, plantejar dubtes relacionats amb el nostre àmbit empresarial i posar en comú experiències i operatives.
 
El grup manté comunicacions orals o escrites, reunions, contribucions i audiències amb autoritats i empleats públics, vinculades a l'elaboració de projectes normatius i l'elaboració de polítiques públiques:
 
 
  Amb les autoritats que en cada cas correspongui, conèixer l'actualitat legislativa, plantejar dubtes relacionats amb el nostre àmbit empresarial i posar en comú experiències i operatives.
 
  Detall de l'objecte de les comunicacions, els informes i altres contribucions relatives a les matèries tractades:
  Conèixer l'actualitat legislativa, plantejar dubtes relacionats amb el nostre àmbit empresarial i posar en comú experiències i operatives.
 
El grup fa contribucions i/o participa de manera voluntària en consultes sobre propostes normatives, actes jurídics o altres consultes:
 
 
  En totes les que puguin ser d'interès atenent a l'àmbit de la nostra activitat.


Informació financera


Informació financera
 
Exercici financer tancat més recentment de l'organització: des de   01/01/2015    fins a   31/12/2016
 
El grup ha rebut fons públics de la Generalitat o del seu sector públic?    No
 

Dades financeres per grups de Categoria II
 
Volum de negoci imputable a les activitats
 
  Volum de negoci imputable a les activitats:   88.561.000,00 €€€